Newsletter

Mobkraft asigura livrarea mobilierului comandat atat in Bucuresti cat si in intreaga tara.

Transportul mobilei la domiciliu va fi programat in functie de graficul intern de livrari.
Pentru trimiterea comenzii, veti fi contactat telefonic de catre departamentul nostru de vanzari in vederea stabilirii tuturor detaliilor de livrare.

Livrarea se efectueaza cu mijloace auto proprii sau prin firme de curierat rapid.

 

1.      Costuri de livrare

 

1.1. In Bucuresti si Ilfov, transportul este gratuit indiferent de valoarea comenzii.

 

1.2. Pentru restul teritoriului:

  -  distante mai mari de 60 km costul livrarii se stabileste de comun acord in functie de valoarea comenzii plasate/termen de executie/distanta.

  -  comenzile peste 1200 de lei livrarea este gratuita, in limita a 60 km.

 

2.      Termen de livrare

 

Dupa confirmarea comenzii se stabileste impreuna cu clientul o zi si un interval orar de livrare.


Desi incercam zilnic sa satisfacem nevoile tuturor clientilor nostri, nu putem garanta mereu livrarea la ore fixe din zi.


Pentru clientii care doresc livrari urgente sau la ore fixe, la costurile de livrare deja prezentate se pot adauga cheltuieli suplimentare.

 

3.      Conditii de livrare

 

Daca marfa nu poate fi livrata din cauza clientului (adresa incorecta, numar de telefon gresit, nedisponibilitate, etc) intreaga raspundere pentru neplacerile cauzate de intarzieri, apartine clientului.


Comenzile se preiau, se prelucreaza si livreaza in limita resurselor disponibile si in functie de graficul intern de livrari.


Nu ne asumam raspunderea pentru intarzierile datorate cauzelor de forta majora (inundatii, cai de acces inzapezite, impracticabile etc). In acest caz, transportul se va reprograma in functie de posibilitatile de transport.

 

Modalitatea de plata a diferentei de pret la livrare

 

Numerar la livrarea coletului. Comanda se achita reprezentantului firmei de curierat rapid la livrarea coletului ceea ce se cheama plata RAMBURS.

 

Numerar la livrarea comenzii prin mijloace proprii.

 

  

RETUR

 

In cazul in care va decideti sa inapoiati anumite produse achizitionate online, care poate nu corespund intru totul dorintelor dumneavoastra, puteti sa o faceti conform legii.

Potivit legislatiei in vigoare, clientii (persoane fizice) au dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.

Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenţiei de retur. Această notificare se poate face pe mail, in termenul prevazut de lege. Returul trebuie să fie însoţit de următoarele documente: factură, chitanţa (curier), notificare. În cazul în care nu se respecta toate condiţiile de retur, ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.

 

Suntem siguri ca acest lucru aflat in concordanta cu legea romana nu va cauza nici o neplacere, ci dimpotriva relatiile dintre noi vor deveni mai apropiate.

Singura conditie pentru retur este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele originale, sa nu fie folosit, sa nu prezinte lovituri, zgarieturi sau pete, documentele care l-au insotit). La primire coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.

Pentru a returna unul sau mai multe produse dintr-o comanda  trebuie sa urmati urmatorii pasi:

va autentificati cu userul si parola si intrati in contul dvs.

Retrimiteti pe adresa de mail office@mobkraft.ro „Formularul de retur”.

 

Restituirea banilor se va face in termen de maxim 30 zile lucratoare de la data primirii coletului, iar prin mandat postal in maxim 30 de zile calendaristice.

Produsele returnate nu compenseaza o comanda plasata ulterior. Contravaloarea produselor returnate se va achita prin modalitatea aleasa de dvs. in retur in termenul specificat, iar noua comanda va fi achitata integral la livrare.

 

Important:

Va rugam sa respectati  termenii de returnare cu care ati fost de acord in momentul in care ati finalizat comanda. Coletele trimise fara notificare din contul dvs., cu suma mentionata sau fara elementele necesare identificarii returului inscriptionate pe ambalaj  NU vor fi acceptate.Contravaloarea produselelor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dumneavostra.

 

 

ATENTIE !!! :

Pentru toate reclamatiile si situatiile in care motivul returului poate fi imputat furnizorului (Mobkraft.ro) trebuie sa va adresati departamentului de relatii cu clientii pentru solutionarea problemelor.

 

Puteti face acest lucru la: Telefon: 0728639782 sau e-Mail: office@mobkraft.ro

 

In cazul în care produsele la care se solicita returnarea prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate, Mobkraft are dreptul de a decide neacceptarea returului sau de a opri o anumita suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciului.

Puteti returna orice produs de mobilier achizitionat online doar daca este sigilat si ambalat in aceleasi conditii in care a fost livrat. Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si montate. Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor." Cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Client.

Conform legii, urmatoarele categorii de produse nu se pot returna: produsele executate dupa specificatiile consumatorului, produsele distinct personalizate, produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid sau produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazin.

In cazul produselor executate la comanda clientul poate pierde avansul achitat daca din motive ce nu tin de vanzator comanda nu a putut fi finalizata la timp si livrarea nu s-a putut face.

Aveti obligatia de a verifica integritatea coletelor si in cazul in care observati nereguli sa le semnalati in nota de expediere.

Deteriorarile  datorate transportului, semnalate ulterior receptionarii nu vor fi supuse despagubirilor.

 


Contact

Produse noi

» Nu este niciun produs nou in acest moment.